Uroczysta gala wręczenia nagród miała miejsce 27 listopada w hotelu Polonia Palace w Warszawie. Nagrodę odebrała Julita Czyżewska, prezes Zarządu PZU Zdrowie.

Konkurs skierowany jest do polskich firm, które  podnoszą wartość własnych marek i odnoszą sukcesy rynkowe w kraju i za granicą. Jego celem jest promocja rodzimych firm, które wspierają narodową gospodarkę jednocześnie dostarczając klientom produktów najwyższej jakości. To już czwarta edycja nagród, które przyznano w kategoriach małe przedsiębiorstwa oraz duże przedsiębiorstwa – w tej ostatniej wyróżnione zostało właśnie PZU Zdrowie. 

PZU Zdrowie jest polską spółką działającą w ramach Grupy PZU. W ciągu kilku ostatnich lat zbudowaliśmy pozycję jednego z czołowych operatorów medycznych w Polsce. Dzięki własnej infrastrukturze medycznej, która konsekwentnie budujemy, możemy leczyć kilka milionów pacjentów, którzy posiadają zdrowotne produkty ubezpieczeniowe i abonamentowe, a także pacjentów w ramach NFZ i korzystających z usług indywidualnie – mówi Julita Czyżewska.


Według przytaczanych przez organizatora konkursu sondaży, ponad połowa Polaków jest w stanie zapłacić więcej za produkt tylko dlatego, że jest polski. Patriotyzm gospodarczy może dotyczyć zarówno produktów, jak i usług, co pokazuje portfolio wyróżnionych w tym roku firm m.in. PL.2012+ sp. z o.o. za PGE Narodowy, PWC Odry SA za chałwę i Grupa Mlekovita za produkty mleczarskie. Patronat honorowy nad plebiscytem objęły Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Funduszy i Polityk Regionalnej oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

W pierwszym półroczu prawie trzy czwarte wzrostu rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce było zasługą PZU Zdrowie, którego sieć liczy blisko 100 własnych i 2200 partnerskich placówek w niemal 600 miastach w Polsce. Po uzyskaniu zgody UOKiK na transakcję przejęcia sieci Tomma Diagnostyka Obrazowa sieć własna operatora będzie liczyła ponad 130 placówek.

 

Zdjęcia: Piotr Woźniakiewicz