Dla kogo

Pakiet szczególnie polecamy każdemu, kto potrzebuje porady medycznej, musi kontynuować leczenie, omówić wyniki badań czy uzyskać skierowanie lub receptę. Ten pakiet jest dla Ciebie, jeśli nie chcesz wychodzić z domu czy biura lub jesteś poza miejscem zamieszkania i potrzebujesz w łatwy sposób skonsultować się z lekarzem bez wizyty w placówce. Skorzystaj z naszego pakietu: nie trać czasu na dojazdy czy czekanie pod gabinetem i nie narażaj się na infekcję.

Dlaczego warto

  • porada lekarska w ramach profilaktyki lub kontynuacji leczenia,
  • możliwość uzyskania recepty lub zwolnienia lekarskiego,
  • pomoc medyczna niezależnie od miejsca, w którym aktualnie przebywasz,
  • dostępność 7 dni w tygodniu, nawet w późnych godzinach wieczornych.

Zakres pakietu

  • 4 konsultacje z lekarzem internistą (zdalne lub w przychodni)

Gwarantujemy wizytę u lekarza internisty w ciągu 2 dni roboczych, a telekonsultację w ciągu 2 godzin. Z porady zdalnej możesz skorzystać także w nocy.

Jak umówić się na konsultację w ramach pakietu

Konsultacja w placówce
Na wizytę możesz się umówić na stronie moje.pzu.pl. Wskaż preferowane miejsce oraz termin konsultacji. Potwierdzenie umówionej wizyty otrzymasz w wybrany przez siebie sposób.

 

Konsultacja zdalna
Na telekonsultację możesz się umówić na stronie moje.pzu.pl. Wystarczy, że wskażesz preferowaną formę kontaktu (telefon lub czat) oraz wybierzesz termin konsultacji. Potwierdzenie umówionej wizyty otrzymasz w wybrany przez siebie sposób. Aby rozpocząć telekonsultację, kliknij „przejdź do wizyty” w szczegółach umówionej konsultacji.

W razie pytań lub problemów skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu: 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Jak przełożyć konsultację w ramach pakietu

Jeżeli nie możesz skorzystać z konsultacji w umówionym terminie – odwołaj ją. Aby nie stracić wizyty odwołaj ją nie później niż 24 godziny przed terminem. Wejdź na stronę moje.pzu.pl lub zadzwoń na infolinię pod numer telefonu 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Jak przygotować się do konsultacji

Pamiętaj o przygotowaniu potrzebnych dokumentów: np. wyników badań czy poprzednich zaleceń lekarskich. Podczas telekonsultacji możesz otrzymać receptę na leki stosowane przewlekle. Jeśli potrzebujesz omówić wyniki badań, uzyskać receptę – załącz niezbędne dokumenty.

Ile czasu ważny jest pakiet

Z pakietu możesz skorzystać w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.