NOWOŚĆ

Dla kogo

Pakiet medyczny dla Rodziny to skrojone w zależności od potrzeb kompleksowe rozwiązania, dzięki którym regularne dbanie o zdrowie staje się prostsze. Każdy pakiet to oferta opieki medycznej, która obejmuje konsultacje lekarzy oraz badania diagnostyczne, w tym wizyty stacjonarne w placówkach PZU Zdrowie oraz porady telemedyczne. Dostępne są 3 warianty pakietów – sprawdź, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Zakresy pakietów medycznych

Pakiety występują w trzech zakresach dopasowanych do Twoich potrzeb

Telemedyczne
17 specjalizacji 
(2 razy bezpłatnie, następne ze zniżką 20%)
14 rodzajów badań bezpłatnie
Podstawowy
17 specjalizacji
(14 specjalizacji – bezpłatnie, bez limitu;  
opieki podstawowej  - 2 razy bezpłatnie, następne ze zniżką 20%)
ponad 300 rodzajów badań
Optymalny
konsultacje lekarzy 22 specjalizacji 
bezpłatnie, bez limitu
ponad 360 rodzajów badań

Porównaj usługi we wszystkich zakresach

 

Jak znaleźć placówkę i lekarza

  • Kliknij tutaj, wybierz miasto, zaznacz „Wszystkie placówki” i kliknij „Pokaż na mapie”.
  • Kliknij tutaj, wybierz miasto lub specjalizację i kliknij „Szukaj”.
  • Skorzystaj z aplikacji mojePZU lub zadzwoń na infolinię: 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Zapraszamy na wirtualny spacer po naszych placówkach:

Jak umówić się na wizytę lekarską lub badanie

Najłatwiej zrobić to online.

Zarejestruj się na portalu #mojePZU – po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni i bezpośrednio umówisz dogodny termin konsultacji.

Wszystkie funkcjonalności portalu są też dostępne w aplikacji mobilnej mojePZU – pobierzesz ją z AppStore, Google Play i AppGallery.

pod QR-kodami w App Store

pod QR-kodami w sklepie Google Play

pod QR-kodami w AppGallery (Huawei)

 

Sprawdź co jeszcze zyskasz dzięki mojePZU

Możesz także zadzwonić pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Jak odwołać wizytę

Jeżeli nie możesz skorzystać z wizyty lub badania w umówionym terminie – odwołaj je.
Aby nie stracić możliwości ich wykonania, zrób to nie później niż 24 godziny przed terminem
przez mojePZU lub telefonicznie – 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Teleporady

Masz problem zdrowotny, który wymaga konsultacji lekarskiej? Potrzebujesz porozmawiać z lekarzem o swoich dolegliwościach i omówić wyniki badań? Chcesz otrzymać skierowanie, receptę lub – jeśli takie będą wskazania medyczne – zwolnienie lekarskie? Możesz to zrobić bez wychodzenia z domu – skorzystaj z naszych telekonsultacji. Dowiedz się więcej tutaj.

Inne propozycje pakietów profilaktycznych