Własna infrastruktura medyczna pozwala nam wdrażać jednolity standard obsługi i spójną ofertę. Jest to zgodne z naszym kierunkiem rozwoju nastawionym na doświadczenia pacjenta. Rebranding to również element wzmacniania marki PZU Zdrowie na rynku świadczeniodawców medycznych  – mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie. Zmiana oznakowania  w warunkach ograniczonej mobilności była wyzwaniem logistycznym, dlatego jest realizowana etapami. Dziękuję wszystkim pracownikom zaangażowanym w ten proces, a pracowników Tomma oficjalnie witam w rodzinie PZU Zdrowie – dodaje.

W nowej odsłonie działają już pracownie m.in. w: Katowicach, Krakowie,  Częstochowie, Gdyni, Gdańsku, Szczecinie, Wrocławiu, Koszalinie, Bydgoszczy i Białymstoku, a wkrótce także w Poznaniu i Warszawie.

Grupa TOMMA ma 30-letnie doświadczenie na polskim rynku prywatnej opieki medycznej i jest największą, pod względem zasięgu geograficznego, siecią diagnostyczną w Polsce. Częścią PZU Zdrowie stała pod koniec 2019 roku, co wzmocniło kompetencje polskiego operatora medycznego w zakresie diagnostyki obrazowej. Pacjenci mogą korzystać z badań tomografem komputerowym, rezonansem magnetycznym, RTG i USG. 

Zmiana nie wiąże się z żadnymi formalnościami dla pacjentów, którzy mogą korzystać z opieki na dotychczasowych zasadach. 

PZU Zdrowie  to jeden z największych operatorów medycznych w Polsce ze 130 placówkami własnymi i 2200 partnerskimi w 600 miastach w Polsce oraz własnym centrum telemedycznym.


Więcej informacji tutaj.