Zdalna Opieka COVID to program kierowany do osób dorosłych, które podejrzewają u siebie zarażenie koronawirusem SARS-CoV-2 lub mają potwierdzony wynik testu na COVID-19 i przebywają w izolacji domowej. 

Aby wesprzeć naszych pacjentów,  dostarczamy im pulsoksymetry. Dzięki nim  mogą oni monitorować puls i poziom tlenu we krwi. Naszym pacjentom zapewniamy również bezpłatne konsultacje z internistą i psychologiem.

Coraz więcej osób chorujących na COVID-19 leczy się w domu. Taka sytuacja może wzbudzać niepokój oraz poczucie braku rzetelnych informacji na temat procesu leczenia i rekonwalescencji. Chcemy zapewnić naszym pacjentom komfort domowego leczenia i poczucie bezpieczeństwa, a w razie konieczności szybką pomoc naszych specjalistów.

Kto może skorzystać ze Zdalnej Opieki COVID 

Z naszej pomocy może skorzystać każdy, kto jest pełnoletni, posiada opiekę medyczną w PZU w formie abonamentu lub ubezpieczenia i ma podejrzenie zarażenia koronawirusem SARS-CoV-2 albo potwierdzony pozytywny wynik testu na COVID-19.

Co obejmuje nasz program

Zdalna Opieka COVID PZU Zdrowie to wsparcie dla osób z objawami COVID-19, które leczą się w domu. Program obejmuje konsultacje z naszymi specjalistami i monitorowanie stanu zdrowia pacjentów, abyśmy mogli w porę wychwycić objawy zagrażające ich bezpieczeństwu i jak najszybciej udzielić pomocy. 

Program obejmuje:

  • konsultacje telemedyczne naszych lekarzy,
  • pulsoksymetr do kontroli stanu zdrowia (saturacji krwi oraz pulsu),
  • konsultacje telemedyczne z psychologiem,
  • edukację medyczną i dostęp do sprawdzonych źródeł informacji o COVID-19.

Jak skorzystać ze Zdalnej Opieki COVID 

  1. Podejrzewasz u siebie zarażenie koronawirusem SARS-CoV-2 lub masz pozytywny wynik testu na COVID-19?
    •  Wyślij SMS o treści COVID na numer 4102
    • Nasz pracownik umówi Cię na konsultację telemedyczną, podczas której lekarz podejmie decyzję o zakwalifikowaniu do programu Zdalnej Opieki COVID.
  2. Jeśli lekarz zakwalifikuje Cię do Zdalnej Opieki COVID, otrzymasz bezpłatnie w ciągu 2 dni roboczych pulsoksymetr do monitorowania stanu zdrowia. Lekarz poinformuje Cię, jak prawidłowo korzystać z pulsoksymetru oraz co robić, gdy spadnie saturacja lub wystąpią inne niepokojące objawy.
  3. Gdy Twoje samopoczucie się pogorszy lub jeśli nasz lekarz wyda takie zalecenie, możesz bezpłatnie skorzystać z telekonsultacji psychologicznej. Zapewnimy Ci również zdalne porady internisty.
  4. Jeśli masz pytania związane z COVID-19, zadzwoń do nas 801 405 905

Zobacz, jak prawidłowo korzystać z pulsoksymetru i zadbać o siebie w czasie choroby

Podczas konsultacji z naszym lekarzem otrzymasz niezbędne informacje na temat monitorowania stanu swojego zdrowia oraz informacje, jak skorzystać z  pomocy naszych specjalistów. Aby ułatwić Ci proces leczenia, przygotowaliśmy materiały edukacyjne i wytyczne, które pomogą Ci szybko wrócić do zdrowia. 
Wejdź na stronę internetową Zdalnej Opieki COVID i dowiedz się:

  • jak używać pulsoksymetru i w jakich przypadkach skorzystać z pomocy naszego internisty,
  • jak skorzystać z  telekonsultacji psychologicznej,
  • co robić w czasie choroby i jakie działania profilaktyczne warto podjąć, aby w dobrej formie przejść  ten trudny czas.