Jury dokonało wyboru oceniając skuteczność i możliwości rozwoju zgłoszonych do konkursu programów profilaktyczno-edukacyjnych. Zwycięzcami tegorocznej edycji zostały następujące programy: „Servier-wyłącz raka!” prowadzony przez Servier Polska, „Dłuższe życie z cukrzycą” Boehringer Ingelheim, „Razem ścigamy się z cukrzycą” NovoNordisk i „badamjelito.pl” Johnson & Johnson.


Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tak ważnym społecznie wydarzeniu i gratuluję twórcom zwycięskich inicjatyw. PZU Zdrowie jest aktywnym promotorem zdrowia, szczególnie w miejscu pracy. W ramach funduszu prewencyjnego Grupy PZU organizujemy w siedzibach firm Strefy Zdrowia, czyli akcje badań profilaktycznych nakierowanych na najczęstsze choroby dotykające pracowników – mówi Julita Czyżewska, prezes Zarządu PZU Zdrowie SA.


Nagroda „Złoty OTIS z Diamentami” przyznawana jest od 2013 roku. Otrzymują ją ludzie i firmy – twórcy programów edukacyjnych i akcji profilaktycznych – za działania prekursorskie, zmieniające sposób porozumiewania się z pacjentami, promujące profilaktykę i podnoszące wiedzę o konkretnych problemach zdrowotnych. Kapitała przyznaje nagrodę na podstawie materiałów opisowych oraz rozmowy finałowej, podczas której eksperci analizują program i wskazują na elementy szczególnie ważne dla zdrowia Polaków.  W jej skład wchodzą reprezentanci całego systemu ochrony zdrowia – lekarze, farmaceuci, dziennikarze, przedstawiciele administracji państwowej i sektora prywatnego.


PZU Zdrowie jest jednym z czołowych operatorów medycznych w Polsce. Posiada własną sieć medyczną liczącą blisko 100 placówek i współpracuje z ponad 2100 placówek w ponad 600 miastach. Już ponad 2,5 mln klientów posiada produkty zdrowotne Grupy PZU. 
 

zdjęcia: Tomasz Adamaszek