Wielokrotnie podkreślam, że rolą PZU jest wyznaczanie standardów na rynku i podnoszenie jakości życia Polaków. Usługa, którą wprowadzamy, jest manifestacją naszego myślenia o komforcie życia przy równoczesnym dostrzeganiu potrzeb wynikających ze zmieniającej się globalnej sytuacji. PZU w oczywisty sposób zależy na jakości życia i bezpieczeństwie naszych klientów – powiedziała Aleksandra Agatowska, która pełni obowiązki prezesa PZU Życie.

Pandemia wpłynęła na wiele naszych zachowań i sprawiła, że troska o zdrowie stała się najważniejszym kryterium przy wyborze miejsca wypoczynku. Branża hotelarska szczególnie teraz potrzebuje wsparcia w zapewnieniu bezpieczeństwa swoim gościom. Nasze usługi telemedyczne stanowią odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoi sektor turystyczny – mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie.

Naszym celem jest pomoc pacjentom, którzy mają utrudniony dostęp do opieki medycznej w czasie wyjazdu czy urlopu. Każdy, kto wybiera się na urlop, chce mieć pewność, że w razie potrzeby w łatwy sposób będzie mógł uzyskać szybką poradę lekarską, e-receptę czy skierowanie na badania. Okres społecznej kwarantanny pokazał, że Polacy przekonali się do rozwiązań telemedycznych i chętnie z nich korzystają – mówi Oliwer Kubicki, członek Zarządu PZU Zdrowie odpowiedzialny za obszar innowacji.

Dzięki rozwiązaniu PZU Zdrowie goście będą mogli bezpłatnie skorzystać z porad telemedycznych. Niezależnie od pory dnia otrzymają fachową pomoc lekarską. W razie potrzeby zostanie im wystawione skierowanie na badania oraz e-recepta.

Nowa oferta PZU Zdrowie dostępna jest dla wszystkich sieci hotelarskich w Polsce, które chcą zapewnić bezpieczeństwo gości i uatrakcyjnić swoją ofertę . W ramach współpracy z Interferie skorzystają z niej goście wypoczywający w hotelach i obiektach położonych w Świnoujściu, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Świeradowie-Zdroju i Szklarskiej Porębie. Podczas meldowania się w hotelu gość otrzyma kod aktywacyjny umożliwiający dostęp do teleporad internisty i pediatry poprzez portal mojePZU. Opieka telemedyczna PZU Zdrowie trwa przez cały okres pozostawania w hotelu w ramach pobytów 7 i 14-dniowych. Z usługi można skorzystać przez cały rok.

Rok 2020 na długo wpisze się w strategię każdej firmy, tym bardziej w branży turystycznej. Zamknięcie hoteli, obiektów wypoczynkowych uzmysłowiło analitykom oraz właścicielom, jak bardzo kosztochłonna i wrażliwa jest ta branża. Covid-19 to trudny i bolesny okres dla nas wszystkich, ale z drugiej strony dający potężny impuls do wprowadzania zmian korzystnych dla Klientów. W moim przekonaniu to właśnie teraz rodzą się innowacje w branży hotelarskiej, np. współdziałanie różnych grup interesariuszy w tworzeniu oferty, dotychczas nieznanej – mówi Urszula Bąkowska-Morawska, Wiceprezes Zarządu Interferie.

Zadowolenie Gości jest dla Spółki zawsze najważniejsze. Inspiracją i motywacją do podwyższania standardu usług są zmieniające się potrzeby Gości, którzy wyznaczają kierunki coraz lepszego rozwoju. Dzięki współpracy z PZU Zdrowie możemy rozszerzyć pakiety o kolejny nowy produkt na rynku turystycznym, a mianowicie świadczenie usług medycznych w formie konsultacji telefonicznych w ramach pakietów pobytowych – mówi Łukasz Ciołek, Prezes Zarządu Interferie.

Grupa Interferie to działająca od ponad 25 lat sieć hoteli i obiektów wypoczynkowych położonych w najatrakcyjniejszych kurortach Polski, nad Morzem Bałtyckim i w Sudetach, które oferują 1 800 miejsc noclegowych. Spółka promuje również aktywny wypoczynek połączony z profilaktyką zdrowia, m.in. pobyty leczniczo-rehabilitacyjne.

PZU Zdrowie jest jednym z liderów prywatnej opieki medycznej w Polsce. Posiada także 130 własnych centrów medycznych, w tym pracownie diagnostyki obrazowej. Ponadto współpracuje z ponad 2000 placówkami partnerskimi w 600 miastach w całym kraju. Dodatkowo oferuje konsultacje telemedyczne w ramach Wirtualnej Przychodni PZU Zdrowie.

Źródło: https://media.pzu.pl/informacje-prasowe/szczegoly/Goscie_hotelowi_z_opieka_medyczna_PZU_Zdrowie